20 Disember 2010

24 minggu


sekejap je masa berlalu
tak rasa bebe dah 24 minggu kat dalam perut mummy

awal mengandung
aku terkejut plus eksited sebab baru je sebulan kahwin dah pregnant
lagi stress bila dalam masa yang sama baru je nak kenal denverak
orang keliling juga dok mengata
" awalnye ko pregnant..tak plan ke? "
" ko tak rasa awal sangat ke ?"
" uish..suburnya ko laki bini "
" rugi pregnant awal...tak sempat nak honeymoon pun "

banyak yang negatif dari positifer
sebab tu pada awal dulu terdetik juga
kadang2 rasa tak mau bebe dalam perut ni

bad mummy...
tp itu dulu...sekarang aku dah tak sabar nak menunggu bebe keluar
tiap kali bebe kicking, rasa sangat terharu
kadang2 nampak kat perut mummy bebe kicking...
denver juga eksited ....
tiap2 hari usap perut mummy..bercakap dengna bebe

mummy..
baju kurung dah tak leh pakai pergi kerja
dah sendat
selalu penat2 n mengeluh lenguh kaki
penyakit terbaru
dah rasa sakit pinggang
bila mau tidur malam...
wajib denver urutkan kaki
kalau tak konfim tak dapt tidur
tidur pun tak lena
bebe sangat aktif dalam perut mummy
mummy tidur pun masih kicking lagi

even sekarang tengah dok menaip...
bebe dok kicking my tummy
maybe dia tahu..mummy dok cerita pasal dia

ya Allah
moga bebe dalam perutku ini sihat walafiat...
amin....

maybe dia t

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez