4 Disember 2010

demam


1. sudah 2 hari aku demam. tak larat sangat. semalam pergi klinik dengan denver. doktor ada bg ubat. bila aku makan je, tiba2 badan rasa shaking n tak larat sangat2. huhuhu seksanya....
2. hari ni denver bawak aku pergi klinik lain plak.... aku tunjuk kat doktor ubat yang aku makan malam tadi. dia minta stop. ambil ubat dia plak.
3. doktor cakap, kadang2 ada setengah ubat tak sesuai dengan kita. lagi2 preggy mummy cam aku ni. padahal memang ubat tu untuk prggy mummy pun.
4. lagi doktor pesan, aku kena jaga makan. kena alert...kalau ada alahan dengan apa2 better stop. even kalau denver, adik2 aku, ipar aku or anak sedara aku ada alhan pada makanan tertentu aku kena stop. ini penting, sebab genetik kan. kalau tak nanti , baby aku akan dapat alahan tu.
5. lagi satu, kadang2 kita rasa gatal kat perut atau celah paha kan? itu pun alahan juga. kena stop apa yang kita makan.
6. banyak juga dapt ilmu dari doc tadi. baik.... lagi2 lar membuatkan aku untuk buat check up kat klinik swasta. hehehhe :)

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez