4 Ogos 2010

inception itu benar berlaku


pagi semalam...otw nak datng kerja
aku rasa sangat mengantuk
serius.... aku boleh terlelap masa memandu

ah...aku kena stop tepi jalan...
minum air dan rehat seketika

tengah dok tengok kereta lalu lalang
aku terfikirkan mimpi aku pagi itu
ada satu kisah yang aku ingin benar mengingatinya
lalu aku cuba recall,
go to my dreams
dan bermimpi semula

tiba-tiba aku dengar bunyi kereta yang bising
lalu aku tersedar
rupanya tadi aku bermimpi beb
bermimpi aku masuk pada mimpi aku pagi itu

aku perlukan "TOTEM"
untuk pastikan aku bermimpi ataupun tidak


ambik kau
aku kutuk movie inception sangat kan?
tengok... aku dah alaminya
hehehee

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez