13 Ogos 2010

morning sickness


erm...

morning sickness aku makin melampau-lampau
pagi2 tak boleh bangun..rasa pening n loya
tapi alhamdulillah.. aku maih lagi boleh puasa

cuma kawan2 and my sis advise aku jangan ambil pil tahan muntah...
bahaya..tak baik untuk babby...
so aku psiko je diri aku " jangan muntah"

baru aku tau macam mana teruknya ibu masa mengandungkan aku
ibu cakap masa pregnantkan aku ibu morning sickness teruk
mummy my mother in law plak bgtau masa dia mengandungkan denver sampai 7 bulan dia terlantar kat bilik tak boleh gerak langsung..gerak muntah ....
tapi aku tak de lar seteruk ibu dan mummy..alhamdulillah...

huhuhu sangat tak selesa dengan perubahan badan aku skarang ni...
fizikal dan emosi semua berubah tau...

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez