20 Ogos 2010

pedih ulu hati


1. salah satu lagi simpton orang mengandung. pedih ulu hati. sakitnya tuhan saja yang tau
2. macam aku lagi lar susah nak control. kalau makan banyak akan rasa kembong...sesak.... makan sikit..akan pedih ulu hati. uwaa..bayangkanlah...
3. sekarang..aku tengah cari formula sukatan makanan yang perlu aku buat.... tak jumpa2 lagi..tapi masih lagi berusaha...
4. minum air masak aku rasa payau sangat....tak boleh nak minum...
5. anmum pun dah rasa tak syedap sekarang...
6. yang confirm lepas makan aku mesti muntah...

aku advise kat korang yang alami sperti aku ni..selalu pergi jumpa doctor..jangan sembarangan makan ubat eh.

1 tukang tambah:

Syidah on Selasa, Ogos 24, 2010 10:48:00 PG berkata...

sabor2 yerk...

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez