9 Ogos 2010

tanda -tanda awal


lately ni aku perasan, macam ada yang tak kena dengan diri aku, antaranya :

1. kuat merajuk dan sangat mengada-ngada
2. kerap lapar... sampaikan setiap kul 2 pagi aku dan denver akan pergi makan nasi kat kg baru tak pun denver akan masakkan makanan untuk aku. mesti heavy meal..biskut aku tak layan eh...
3. rasa loya, pening n nak muntah setiap masa
4. sakit belakang kalau drive pergi kerja..yang ni sangat2 perit
5. period lambat, breast bengkak

*** aku tak perasan pun itu tanda2 awal kehamilan since my period schedule tak pernah sama every month. tapi gerak hati aku katakan there is something wring with me... till i insist denver to take me to see  the doctor.


*** first time doctor tell me the news...u know...denver macam tak percaya. dia cakap aku mengada-ngada.
hahahhaa actually i pun tak percaya juga. we were just married for 3 months. tapi dah rezeki kan.... aku terima dengan sangat gembira. lagipun aku kahwin lambat..dah tua dah..risau takut ada risiko pregnant 30s. hmmm denver sangat gembira, terus dia call my mother in law. hehhehee

alhamdulillah..terima kasih allah. moga dengan kehadiran orang ketiga antara kami akan mengeratkan lagi hubungna kasih sayang between us.

amin.....

2 tukang tambah:

Syidah on Rabu, Ogos 11, 2010 4:43:00 PTG berkata...

tanda2 awal tu mcam da ada dengan diri daku..tapi xpregnant gak,,hehehe..

tapi period dtg tepat pd masanya!

nikuze on Khamis, Ogos 12, 2010 8:52:00 PTG berkata...

wa..kalau period betul..xde masalah...tunggu je..nanti rezeki syidah plak

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez