24 Mac 2010

berdebar-debar


1. bila tengok ticker countdown tarikh kahwin aku....uish..dah tak lama ni...risau betul.
2. banyak lagi preparation yang tak settle, juga banyak lagi duit yang perli dihabiskan untuk menjayakan majlis perkahwinan aku nanti.
3. semalam buat kira-kira kahwin...
4. mak aih..terkejut aku..banyak jugak dah habis rupanya dan akan banyak lagi yang akan habis....
5. my advise to all bride 2b out there please prepare awal2 ye, jangan jadi macam aku. xsalah terlebih excited even kau start prepare skarang walhal ko nak kahwin hujung taun depan.
6.persetankan cakap orang, sebab yang merasa kita bukan mereka....
7. pesanan ini just untuk kamu2 semua yang seperti aku hidup biasa2 saja, anak orang biasa saja tapi impian kahwin luar biasa. tapi kalau kau anak datuk ke , tan sri ke.... esok nak kahwin..harini pun sempat lagi
8. kawan-kawan doakan semoga segala urusan perkahwinan aku berjalan dengan lancar ye. amin

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez