28 Mac 2010

niat tak kesampaian


8.30 tadi denver msg dia baru sampai kat gua musang....
semenjak nak kahwin i, aku dah pandai rasa rindu la, sebelum ni xde la kisah st. hehehhe :)
perubahan yang bagus untuk menjadi bakal suri denver hahahha

sebenarnya niat aku nak pergi survey goodie hari, tapi disebabkan kawan2 adik aku tumpang tidur rumah malam tadi, hrni kena masak utk mereka. breakfast pagi aku buat pan cake makan dengan butter, strawberry jam n peanut butter choclate. lunch aku masak gulai darat daging ( ala gulai daging kedai hassan), ikan goreng, ayam goreng, kobis goreang n sambal belacan.

bila dah petang aku dah rasa malas nak keluar. sempat pergi cuci kereta je tadi. ingat lagi tak pasal aku bengang dengan mamat yang laggar myvi aku kat tempat parking tu? tadi masa pergi cuci nampak kesak kemek, kena ketuk jugak pintu tuh. lepas tu aku msg la bgtau dia, nak minta duit, sampai skang dia tak reply nsg aku.
xpe2, aku beri dia masa, esok aku follow up lagi, manala tau dia tengah cari duit ke, tapikan dah lama ni aku beri dia masa cari duit. dah dekat 2 minggu..... adoi.... bertanggungjawabla lar skit. kalau aku jadi awek dia, malunya oi..dapat lelaki macam ni..ops..tak baik.... hehehhe ter2

klah nak update blog kahwin plak, just nak share ngn korang kedai borong fresh flower yang hebat. jangan lupa melawat kesana juga ye

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez