29 Mac 2010

best friend mesti dari spesis yang sama ke


agak terkilan dengan beberapa orang yang senang saja menghukum daripada apa yang mereka lihat.
apakah semudah itu kita menilai seseorang, dari luaran saja? dari pandangan mata kasar....

" nikuze, ko dah nak kahwin ke?"
"dengan sape"  " n....s ke"
" tak la dengan orang lain, tapi orang kelantan juga "
" ooh..jadi dia tu n........s tu main2 je la? 
dengan lantangnya beliau ketawa berdekah-dekah " hahahhahaa "


ces.... berdesing telinga aku dengar.... panassssss... yang keluar kat mulut aku hanyalah " tak boleh ke best friend bukan kaum sejenis aku?"


aku paling pantang orang kutuk kawan baik aku.... apa? nampak aku rapat pergi makan sama2 terus ko cop aku couple ye? nampak akrab je terus kau label aku couple ye?


salah ke aku ada best friend lelaki? Yang ko nampak tu tak sama dengan realiti. wey..aku tahu status aku sebagai tuanng orang dan tak lama lagi akan jadi wife orang... dan yang penting denver tau dengan sape aku kawan. 


aku kecik hati dengan kenyataan tersebut, please tolong hentikan. aku respect dia as my best friend kaum tak sejenis. kalau tak naka jaga perasaan aku tolong jaga perasaan dia. fku sayangkan friendship ini  seperti mana aku sayangkan cik messy. sama saja..hanya kawan....


kak ijah pun sama, malena juga orang-orang yang paling rapat dengan aku yang kenal diri aku yang sebenarnya. terima kasih untuk semua....

3 tukang tambah:

missymessy on Selasa, Mac 30, 2010 12:22:00 PG berkata...

ohh..touching.. :) btw, sp yg ckp cmtu? lelaki ke prmpuan?

nikuze on Selasa, Mac 30, 2010 5:15:00 PTG berkata...

ha ah..lelaki..geram betul....
cik messy ada masa online eh

nikuze on Selasa, Mac 30, 2010 5:15:00 PTG berkata...

ha ah..lelaki..geram betul....
cik messy ada masa online eh

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez