15 Mac 2010

makan satay


semalam
denver bawak aku g makan satay Hj Sahmuri kat kajang
best.....

rasa terharu tiap kali dia treat aku
sebab
mesti beli banyak2 , suh aku makan
bayangkan, nak makan 30 cucuk untuk 2 orang
gila ke weh...
dah lar dua2 kecik.....

lagi terharu
dia beli satay arnab, 1 cucuk = RM2  sampai 10 cucuk

dan bertambah terharu
beli semua air favourite aku
air kelapa + watermelon juice

masa makan tu aku pandang je muka dia
dia xperasan pun hahhaha :)
dengan rasa sayu
dalam hati
"yang meme saye denver "

bagi korang yang banyak duit memang semua ni xde ape2
tapi bg kami berdua yang tgh saving utk kahwin
aku memang terharu....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez