30 Mac 2010

sayang kamu banyak sangat


malam tadi call denver, dia cakap dia penat...
ye aku faham..sampai pagi dari kelantan terus pergi kerja, bawak motor plak tu...

so aku just text dia : " syg rehat la, yang tau syang penat but i miss u so much xsabar nak jumpa "

hehehe , gelojoh kan aku, pedulik dah memang tunang aku tak bgtau kan rugi plak..hahahha

tiba-tiba dia reply " denver bawak buah pauh siku raja ko yang "


hahhaha tak kena betul dgn mesej jiwang aku... tp at least i know he loves me

so today , after meeting kat TM aku g jemput dia kat office and we had a lunch kat Pantai Dalam.
termiss diet carbs aku, tp makan 2 sudu nasi je... kena ambik hati tunang, jarang2 dapat jumpa ni...

wahahhaa.....
mula2 dia masuk dalam kete aku dah menjerit xcited , tau dia cakap apa?

" yang, bawak keto molek2, tgk depe"


hahahaa
kedekut...
aku tahu dia rindu kat aku juga....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez