5 Mac 2010

Dugaan itu biasa


1. semakin dekat dengan majlis kahwin kami, makin banyak pula karenah yang timbul.
2. betul cakap orang tua, orang nak kahwin ni darah manis. wey.... pepatah itu bukan bermaksud darah kau manis macam gula ok. maksudnya.... orang yang nak kahwin mudah terdedah dengan perkara-perkara kurang baik seperti kemalangan atau apa saja yang tak baik.
3. aku selalu saja gaduh dengan en. denver. isu kecik pun kadang2 aku saja nak perbesarkan. senang cakap aku memang degil. aku rasa dia je yang boleh tahan ngn perangai aku ni. mungkin juga sebab itu kami dijodohkan bersama.
4. aku perlu banyak bertolak ansur sekarang.
5. bila aku bagitau ibu, ini perkara biasa, aku kena belajar banyak bersabar.
6. jangan lupa, bila dah kahwin anti, syurga dibawah tapak kaki suami.
7. entahlar..tambah2 sekarang aku sangant busy dengan urusan kerja ditambah lagi dengan urusan persiapan kahwin kami.
8. weekend ni aku plan nak pergi survey kedai2 kain. nak tempah baju kahwin.
9. pening....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez