23 Julai 2010

aku addicted coding css dan html


sape yang selalu singgah blog aku mesti perasan yang sebelumni template baru aku tidak sempurna.
sebab " older link post " aku tak de
bila cek coding html and css
syntax tu ada

wah aku dah mula excited macam dula kala..mula2 aku belajar programming
betapa bersungguhnya kau dalam misi ini, aku sanggup print coding template dan study kat rumah
seminggu pertama aku mula rasa fed-up sebab aku tak jumpa solution
minggu kedua aku pulun lagi... siap tanya blogger help lagi
tapi masih tak jumpa..ampai tertidur aku kat laptop

malam tadi
aku tanya google..cari topik yang berkaitan
dan akhirnya aku berjaya ketemu apa yang error pada coding aku
tapi sebenarnya malam tadi bila denver tolong baru aku jumpa solusi...

hahhahaa
support dari suami penting.....
salah satu perkara yamg motivate aku utk terus berjaya

sape2 yang bermasalah macam aku, sila rujuk disini ye

1. fancy link

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez