3 Julai 2010

A' Famosa Resort


actually aku kat a'famosa resort. ada business trip.... tapi aku bawa denver terchenta.
selalu pergi outstation..sorang2 je ..ni kali pertama bawa denver. aku dah kenalkan pada kawan2 opis. alhamdulillah denver boleh join diorang. legalah skit hati aku.

aku sampai semalam lagi. 3 hari kat sini. esok dah balik kl. ni pun aku baru habis meeting. kejap lagi nak keluar lunch..tunggu en.denver bersiap.

apa yang harapkan.... aku boleh pent time as much as possible dengan denver. i wank to know him more.
n aku harap this vacation dapat mengeratkan lagi hubungan kami berdua.

love u sayang.

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez