19 Julai 2010

kacip


hmm..
manusia yang jenis nak salahkan orang/ blame orang ni banyak sangat kat muka bumi ni
kalau ada problem je mulalah kau cari sape2 yang kau boleh jadikan kambing hitam kau
dan bila orang tanya " dia yang salah "
satu jari tangan kau tunjuk kat orang lain 4 jari kau tuding diri sendiri
susah kan kalau bekerjasama dengan orang seperti ini
agak-agak kalau kena kat batang hidung kau..apa kau nak buat?

waktu mood kau ok ; xpe kau layan je
waktu mood kau tak ok : hahaha ko memang @#%$^&&*

aku?
prinsip aku senang je
jangan nak serabutkan kepala n susahkan orang lain
kalau betul aku salah
aku admit je
even lepastu confirm aku kena fired
berani buat berani tanggung beb

p/s : aku tengah kacip sebab 7.00 pm aku masih kat opis.....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez