13 Julai 2010

layout baru


1. oyeah..aku baru upload layout baru kat blog aku. nampak macam santek..tp tak praktikal pula kau rasa sebab xde link utk older post or newer post ataupun sebab aku tak jumpa button dia.

2. hahha sengal....

3. semalam kerja balik lambat..11.00 pm baru sampai rumah. semenjak kahwin ini kali pertama aku lambat balik. hik3 dulu masa bujang..dah selalu macam ni..... tak boleh nak elak..kena prepare report dengan bos... hari ini dia ada meeting dengan cfo.

4. kesian plak.. bila sampai rumah..denver tak makan lagi. ingatkan aku je yang tak makan lagi. aku masak nasi n buat telur tomato saja. menu segera.

5. sebab aku dah masak denver kemas dapur. good.... ops handphone aku hilang. tapi dah jumpa dah.... rupanya tertinggal kat kedai makan. nasib baik tokey tu kawan denver, dia tolong simpankan.

6. so..harini aku rasa mengantuk sangat2..nasib baik tak perlu masuk meeting..standby saja. sekarang aku bermalas-malasan depan laptop. banyak kerja nak buat ni.....


caiyok2

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez