26 Julai 2010

house mate saya masa belajar degree



1. dua orang ni kawan baik merangkap house mate aku. aku kenal mereka masa belajar diploma lagi. memang satu course masa buat dip. dari kiri ja, aku n ros.

ja
*** satu course dengan aku masa degree dulu. aku suka sangat ponteng kelas, orang yang cover aku dia lar. pinjam nota sebab tak datang kelas. hehe...missing that time...
*** ja sangat disiplin.... bangun pagi mesti kemas bilik tidur....aku satu bilik dengna dia dulu..mesti katil aku pun dia kemas..sebab aku suka bangun lambat dan siap lambat.
*** anak sulung macam aku. seorang yang kental....ja telah kehilangan ayah tersayang masa kitaorang sem 2 degree. aku lar orang yang telah bawa balik dia jumpa aruah ayah dia. masa tu dah malam tiket bas dan flight sume dah xde. aku, ros, tini n k.yana bawak dia balik naik kereta kancil ibu aku. dalam keta ada 5 orang. nasib baik sume kecik. kak yana je la besar skit.hehhee
***rezeki pun sama..habis praktikal terus dapat kerja kat tempat dia praktikal..cuma ja dah jadi programmer. kira relivan jugalar dengan course yang kitaorang ambik masa belajar dulu. tak macam aku..lari habes,....
*** dah ada kereta persona sendiri..tak macam aku pakai pun kereta suami.hehhehe
***yang best dia datang masa aku kahwin and sponsor kek untuk aku. wa.. terharu sangat2. majlis akad n sanding dia datang.
***walupun sudah duduk berasingan...ada masa kami akan makan sama2. kongsi cerita dan masalah.
***masih lagi mencari putera impian untuk dijadikan suami. sape yang berkenan..sila bgtau aku..nanti aku sampaikan pada dia.

ros
### dia pun sama dengan ja seorang yang diiplin suka mengemas. wey aku bukannya malas sangat, cuma aku ikut mood saja. hahhaa ..tapi aku suka masak, aku jamu mereka makan best2.
### ros asal kelantan tapi ayahnya telah merantau ke terengganu. tapi raya tetap balik kelantan juga.
### dia anak tunggal so agak manja dengan parents dia, baru je bertunang dengan pilihan hati dan bakal melangsungkan perkahwinan pada tahun depan.
### dah dapat kerja tetap pada awal julai baru2 ni terpaksa berhijrah ke pahang. sebelumni dia kerja kat area rumah...dekat dengan parents dia.
### sebab jauh YM saja jadi penghubung kami bertiga.
### sanggup datang dari jauh hadiri majlis akad n kahwin aku. nanti dia kahwin aku pasti pergi.
### lupa..tunang dia orang kelantan juga..hak2 senang bila raya dapat jumpa...

ok dah. tak tau dah nak merapu pasal apa.cuma..kalau korang berdua baca entry ni..aku nak bagitau yang aku sayang gile kat korng berdua. berkwan dengan kamu sangat best dan aku hargai semua masa yang kita luangkan bersama. ah..sebenarnya aku rindu masa kita dulu..walaupun berbeza minat tapi kai tetap jadi kawan baik..oh indahnya....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez