7 Julai 2010

wishing well


' aku sempat jalan2 kat safari world dengan denver
dekat entrance tu ada pond tau....

tiba-tiba denver datang dekat dengan aku sambil hulur duit 5sen.
" nok buat gapo sayang? 5 sen jah ko? hahhahaa " aku gelakkan denver

" depan tu ada pond, tempat orang buat wish.. yang kea nak baby kembar..g lar buat wish kat sana"

ha? aku ternganga...terkejut.
.bukan terkejut sebab ada wishing pond tapi terkejut sebab denver tau aku teringin sangat nak baby kembar sepasang.

erm..apelagi.... itu suami aku kan? aku hadiahkan pelukan yang erat untuk dia...
then aku pergi baling syiling 5 sen kat dalam pond tu.....

P/S : jangan percaya pada sesuatu benda/perkara/tempat.... itu dah syirik namanya.. ( untuk orang islam saja )


0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez