10 Julai 2010

haduah ulangtahun perkahwinan yang ke sebulan


pejabat kedua aku ialah menara rebung TM... beginilah kerja aku ulang alik dari pejabat subang jaya ke telekom.

jangan tanya, aku kerja apa dan buat apa. mat saleh cakap apa?  " its complicated "

sesiapa yang bekerja di menara TM kamu semua pasti tahu setiap masa pasti ada jualan murah di tingkat bawah -1 menara. dan semalam MPH ada buat pameran buku...sila jangan terkejut ...siap ada sale lagi ye.

kebelakangan ini aku dan denver sering bercerita kisah-kisah nabi. erm..pertama kali..kami mempunyai minat yang sama, iaitu bercerita kisah nabi.

sebenarnya aku rasa bersalah sebab telap lupa tarikh ulang tahun yang ke-sebulan perkahwinan kami....aku bercadang ingin membeli buku kisah-kisah nabi sebagai hadiah kepada denver. melilau aku mencari buku yang aku inginkan di mph menara TM.

akhirnya..misi aku berjaya.
hadiah ulang tahun yang ke sebulan : sebuah buku kisah-kisah nabi RM 40 dapat diskaun 20%.

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez