2 Julai 2010

rumah


1. satu topik yang sangat sinonim dengan bakal pengantin dan juga pengantin.
2. apa yang aku selalu bertekak dengan denver adalah..aku mahukan rumah dekat dengan ofis aku, begitu juga dia. ha.. kan dah ada satu masalah kat ctu.
3. kesudahannya dari sebelum kahwin sampai dah kahwin, kami masih lagi belum ada rumah sendiri. buat masa sekarang aku masih lagi duduk bersama adik perempuan aku. nak pindah juga..tengah survey rumah.
4. baru sekarang, kami jumpa kata sepakat utk berpindah kat area subang bestari. dekat dengan ofis aku n ofis denver. baru adil sayang.
5. memangkan ini rumah pertama kami, ia perlu dijadikan momento yang menarik ; yang cukup sempurna. maka bermula minggu depan... sesi mencari rumah akan dimulakan.
5. pst... sape2 yang tau ada rumah apartmen or else rumah teres yang kosong utk disewa?

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez