30 Mac 2011

aku dah jumpa


hahhaa..dah lama aku dok cari benda-benda ni
kalau tanya denver, maunya dia layan aku

sebelum nikah dulu korang pernah tak tanya soalan macam ni kat bakal suami?

" result spm awak berapa? "

" berapa cgpa awk ?"

kalau korang bercinta satu kelas, satu kolej, satu universiti, satu kampung, satu sekolah , sedarah lain lar kan. perkara-perkara akademik macam ni jarang sangat lar menjadi topik perbincangan masa bercinta dulu. tapi ada jugak kan..bg stok yang jenis skema giler.

aku pernah tanya denver dulu
 
" b, result spm awak berapa eh? ok dop ? , yang rusim takut anak-anak yang pahni xpandai ...hahhahaha "

ko tahu apa jawapan dia " adalar..mana bleh oyak 


hampeh...mengecewakan seperti selalu. masa nak kahwin tu aku berserah saja...moga2 bakal suami aku sebijak aku. hahahha... gila belagak..padahal bukan hebat pun..perasan je lebih

sampai lar aku kahwin dengan dia. tiap kali aku tanya

" b, mana sijil2 awak, saya tak pernah nampak pun ?
 " ada kat kampung "

alih-alih semalam... semasa aku kemas bonet kereta..aku dah jumpa wey...sangat teruja..tak menyempat bawak naik rumah..aku belek semua sijil dia.

hmm..result SPM dia not bad...lebih kurang aku je.... tapi orang laki ni MALAS... bukan suka belajar... rugi sungguh.
kalau aku jadi mak dia aku dah suruh dia p sambng belajar at least sampai degree....
 tapi aku hepi.... akhirnya aku dah tau

lepas ni aku nak paksa dia sambung belajar gak...tapi aku pun nak sambung belajar..satgi sape nak jaga bebe? hmm....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez