18 Mac 2011

kronik kronik kronik


1.sebenarnya malam tadi lepas subuh baru aku tidur. dok buat ape? sebab mata xleh pejam aku main sudoku. haiya.....terk dah ni

2. hari ni plak, tadi masa kul 9 dah rasa macam penat n xlarat..so aku masuk bilik terus tidur. aish...kan dah cakap ibu mengandng akan bgn pg toilet.... kesannya skang kul 1 lebih aku tersedar n mata rasa sangat segar. xboleh tidur balik dah....

3. ni yang bukak laptop update entry. ib ada kirim mangga cik ana, siku raja n mas itam. gila sedap. ( orang krlantan taula mangga  jenis nih, kat sini memang susah nak jumpa, memang xde pun ) dok makan buah mangga lar ni.

4. ibu jgak kirim air sembahyang hajat kat aku. minta aku minum n buat mandi agar senang bersalin katanya. boleh tak air tu bat aku senang tidur jgak eh?jom kita try...hik hik hik

5. dah tv buat hal...xleh tgk dah..rosak pendengaran..kalau pasang tgk cam orang bisu bolehlar...eee xsyoknye....

6. petang td, balik kerja siap singgah kat home deco cari bakul yang sweet2 nak letak barang bebe. alhamdulillah dah jumpa..dah lama dah plan nak pg beli. harini baru berkesempatan.

7. macam mana nak tidur ni?

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez