21 Mac 2011

mohon bertabahlar


 catatan : special entry untuk my dear friend yang akan deliver selepas aku nanti. hi hi hi

salam kawan
anadai kita tidak sempat bertemu lagi
anggaplah ini pesanan dari sahabatmu yang sangat gedik dan mengada-ngada
walapun sudah berstatus isteri dan bakal ibu...tapi aku masih gedik kan ? wahaha

minggu lepas
kamu update aku perihal kandungan kamu
kata kamu
uri kamu dibawah dan baby masih tidak bergerak turun kebawah walaupun sudah masuk 8 bulan
tambah kamu lagi..doktor ptskan akan melakukan pembedahan pada minggu 38 nanti

aku tahu perasaan dan hati kamu bagaimana
risau, takut, berdebar, resah, cemas dan bermacam perasaan lagi bukan?
tapi aku sebagai kawan gedik kamu yang kini sedang sarat menanti masa seperti kamu juga
hanya mampu berpesan

BERTABAHLAH sahabatku


kamu harus bersyukur
sekurang-kurang kamu sdah tahu bagaiman pengakhiran proses kehamilan kamu
sudah boleh melakukan segala perancangan mulai sekarang
agar segala persiapan berjalan dengan lancar

kamu sudah boleh jangka apa yang akan berlaku
dan tindakan yang perlu kamu lakukan bila sampai masanya nanti

tapi aku?
masih tidak tahu
samar-samar menati masa
apakah akan di bedah seperti kamu
atau impian bersalin normal terlaksana
sebab aku masih tidak tah kesudaha penantian aku nanti
cuma pengharapan yang ada
agar segalanya berjalan dengan lancar
tidak kira akuu akan dibedah mahupun bersalin normal nanti

dan aku tahu
suami mu sangat membantu kamu
memahami kamu dan selalu menyokong kamu ( dan suka gile baca blog minah gedik ni kan ? ..hahahha )
bertuah dan rasa bersyukr bukan dianugrahkan tuhan kepada kamu seorang suami yang hampir sempurna
dan kadang2 buat aku rasa cemburu..hik hik hik...
tapi aku terima denver seadanya... ( suami dunia akhirat ..insyaallah )

pesan aku
jangan stress...rileks...
aku doakan kamu dan bebe selamat
nanti kita tayang bebe sama2..hik hik hik

ok lah nak tidur dah
jmpa kat ofis esok eh....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez