18 Mac 2011

digital perm


1. sampai hari ni pernah sekali je aku pergi saloon buat rambut. hahahha :) yang lain pergi juga setakat potong, cuci rambut bat treatment je lar.

2. ingat lagi time tuh aku tengah belajar lagi..duit bukannya nak ada sangat. hahhaa...denver lar yang jadi bapak dula aku time tuh. masa tengah hangat bercenta..kau mintak apa pun...memang senang je. lagipun denver memang sayang aku kan?

3. tak semena...aku meroyan nak pergi perm kan rambt aku. padahal memang rambut dah curly pun. gila kan? denver tanya kenapa tak nak straighten ? tak mau lar... nanti last2 keluar balik curly hair ak tuh..kena maintain selalu.... tapi time nih susah gila nak dapat green light dari denver. dia cakap lagi " yang kea bertudung, buat rambt nak tnjk kat sape? " yang ni parah nak menjawab.... aku cakap lar..saja untuk kepuasan diri. siap janji tuh..aku takkan minta apa2 selama 3 bulan. hahaha..psiko je lebih tu......

4. hahaha akhirnya dia setuju. gembira lar aku degnan gaya rambut baru curly kat hujung rambut tuh. hari tu denver telah pokai sebanyak RM500 ++ xsilap aku sekali dengan cut, digital perm, treatment n shampoo set. hahhaa amik kau....

5. sebab rambut dah curly..tak nampak sangat lar. boleh lar bertahan sampai setahun juga. tapi ingat masa kahwin haritu nak g buat lagi. tak sempat lar plak. sampai sekarang tak buat rambut lagi. rasanya sekarang dari aku membazur pergi buat rambut lagi baik aku guna duit tu g shopping barang bebe kan? ada lar pekdahnya juga.

6.yang aku perasan, denver ni memang jenis lelaki yang tak reti nak tunjuk sayang mcm orang lain.... yang dok tiap hari dok ucapa i love u ka, rindu awak ka, awak comey ka... saya perlukan awak ka... xdak itu semua. tapi dari cara dia treat aku..aku tau dia sayang aku. moga2 kasih sayang kami akan berkekalan sepanjang hayat. amin.........................

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez