4 Mac 2011

mummy yang kalut


1. hahhaa kelakar..... sangatlah gelabah dan terlebih excited... mahu belikan hadiah birthday untuk denver weekend lepas.

2. sanggup aku offer diri nak keluar jalan sorang2 kat jusco maluri ....nak beli barang bebe yang tak cukup. nasib baik dekat dengan rumah..xde lar denver kisah sangat.

3. hmm..... sebab aku pernah 2 kali berturt beli kad yang sama untk denver, kali ni lihan aku dan bebe adalah color baby blue. sungguh sweet.... tanpa membaca kad tersebut terus aku rembat dan bayar kat kaunter.
yelah..kaki dah lenguh..mana boleh jalan lama2 sekarang ni.

4. hadiah bebe dan mummy decide beli..hik hik hik ..rahsia....denver je yang tahu...

5. sampai rumah..terus aku penakan puisi yang sama aku publishkan kat blog...tambahkan sikit lagi perisa..hik hik hik..

6. then..bila dah siap..nak masukkan dalam envelope...baru aku perasan kad tersebut bertajuk :

Happy Anniversary my Husband

7. adeh..meroyan sekejap......

8. then... dengan muka tak malu ..pergi ngadap denver... 
"b happy birthday..sorry yang silap beli kad.."  hik hik hik sambil buat muka kesian n peluk denver...

9. dalam hati aku kutuk diri sendiri..ape lar,....benda kecik pun boleh salah....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez