15 Mac 2011

La Senza


1. masa persiapan kahwin dul La Senza termasuk dalam list barang keperlan WAJIB aku beli. sempat lar juga aku pergi survey cari lingerie seksi meletop untk tayang depan denver kononnya.

2. tapi aku ni jenis cakap je lebih..belinya tidak..pasapa? sebabnya masa dok survey tuh..mak aih bnayaknya pilihan ..rasa macam nak beli semua je... pastu dok pikir.... betui ka aku nak pkai ni depan denver?

3. sambil dok pilih2 tu aku boleh dok senyum2 meroyan. gila apa aih.... hik hik hik..time t dok gatai sangat dah...tunggu masa saksi dok kata sah je..hik hik hik

4. dah siap try pun kat fitting room tuh... tengah dok berkira nak beli berapa helai ( bajet duit banyak time tuh ) tiba2 ada bisikan halus menusuk di telinga " tak payah lar beli, membazir je, kalau nak juga lingerie cantik2 cari kat kedai biasa pun ada "  terkesima sekejap... masa tu seolah2 baru tersedar dari mimpi..dari membazir 2,3 ratus hinggit kat La Senza baik simpan duit tu g honeymoon kan? adeh2....

5.kesudahanya... aku keluar tangan kosong je dari La Senza tuh..tapi tak pa sempat lar juga merasa geli2 kejap kat dalam fitting room tuh. wahahahaha

6. tapi dah sebab meamng teringin nak juga ada lingerie..entah macam mana 2 hari sebelum akad nikah tu aku ada pergi jalan2 ngn cousin aku. konon2 nak survey beli buah je ntk gubahan hantaran... tapi termasuk satu kedai pakaian..mak aih terjumpa lingerie yang sangat cantik n simple. terus aku beli. kelakar..same color plak tu dengan cousin aku. katanya nak simpan untuk kahwin nanti..kalau aku kahwin bulan 6 haritu si cousin aku nih kahwin bulan 12 hari tuh. hahahhaha

7. so apa jadi ngn lingerie tu skang? ada kat dalam bakul kain..pandang je lar... nak pakai dah tak muat..perut dah sarat... belek2 badan ngn cermin..mak aih..dah lari chasis nih... lepas bersalin nanti banyak nak kena alter balik. agak2 berjaya ke aku dapatkan badan aku macam sebelum pregnant dulu eh?

8. risau.... badan kena maintain..baru denver sayang selalu. konon..padahal dia tak kisah.... entah2 dalam hati dia kesah kan? baik aku prepare... lepas bersalin nanti HARUS beli lingerie banyak2 sebab nak cover badan yang dah lari chasis ni. wahaha.... La Senza wajib beli nih....

9. pasepa aku dok melalut pasal lingerie ni? dak eh...tadi kawan denver bgtau wife dia dok kerja kat La Senza Pavillion. wallah..kalau aku lerja sana..time sales..confirm aku beli banyak2. dah memang aku ni jenis gila shopping kan? rugi...



P/S : xleh nak upload gambaq2 lingerie..kang nanti korang cakap aku letak gambar lucah plak , lagipun tengah pregnant nih perangai WAJIB sehabis baik okeh... nanti korang tanyalah je la en. google eh...pada sesape yang nk tengok lingerie tuh..hi hik hik

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez