28 Mac 2011

euphoria


b..bless me ..forgive me..our little angel is coming.... in few days..insyaallah....


malam tadi, aku keluar pergi kampung baru dgn adik aku jalan2 layan jam ditengah ibukota.
kelaziman setiap kali dalam kereta..radio harus dipasang bagi menghilangkan rasa kebosanan melayan kesesakan yang maha teruk malam tadi.
ada sebuah lagu yang aku rasa baru pertama kali dengar... menyebut satu perkataan yang aku rasa pelik bagi aku 

EUPHORIA ??????

dan aku terus bertanya pada adik aku? apa kejadah maksud euphoria itu?
dengan muka tak semengah..berlagak up to date , adik aku jawab


in other words it means = A feeling of great happiness or well-being.


ha? maknanya aku ni tidak peka dengan perkembangan semasa. kenapa aku tidak tahu kosa kata ini telah wujud sejak lama lagi? padahal hari2 buka internet...berlagak urban la sangat..padahal bukak internet sebab nak baca blog2 best yang aku list kat tepi tu. hahahhaa


so...aku dapat bayangkan..perkataan pertama yang aku akan ucapkan pada little angel aku nanti selepas deliver :

" assalamualaikum NMYA, welcome to the world...mummy n papa sangat euphoria...terima ksih sayang"

boleh macam ni?

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez