9 Mac 2011

macam-macam ada


1. tensionnya .... nak tengok tv tapi tak boleh...mana best tengok gambar je sound xe. dah puas aku ketuk2 tak jadi juga. selalu kalau ketuk2 skit jadi. hmm... ada makna ni..nak kena beli tv baru ka?

2. tadi denver tegur aku " yang, buat bubur kacang hijau sedap jugok ni " tet.... sebenarnya sangat malas untuk memasak sekarang..tp demi denver..hmm aku jawab " xdok santan b, esok yang beli santan, yang buat eh" kita tengok esok aku bat ke tak. macam tak sempat jek...

3. hmm esok bos nak jumpa..agak2nya kenpa ye? macam aku dah tauu je kenapa.... hik hik hik sendiri carik..sendiri tanggung eh.... kena doa banyak2 nih


4. sekarang dah makin terasa penat. esok nak kena drive jauh pergi opis nun jauh gila. dulu tak rasa jauhnya..sekarang mak iah..rasa nak tercabut pinggang.

5. alhamdulillah..apa pun aku masih lagi mampu berbakti pada denver tersayang, masih mampu memasak untuk dia. yang lain dia buat. masak je kerja aku.

6. kelengkapan aku dan bebe dah lama tersedia dalam kereta. ko2t kalau sakit  masa drive, boleh g terus hospital. rasa cuak nak bersalin tu ada. kaki dah sembab. perut makin turun ke bawah dah... stand by tunggu masa je.

7. dalam otak ni macam2 perkara aku dok fikir. hmm... kena fikir satu2 n buat satu2..skali harng memang tak termampu kan?

2 tukang tambah:

Syidah on Rabu, Mac 09, 2011 12:29:00 PTG berkata...

aze agak syidah sakit apa? lalallaa

nikuze on Jumaat, Mac 11, 2011 12:40:00 PG berkata...

hahahha sakit keno kenat ko jimmy...mesti nok buleh bebe jugok ni..perangai supo aze jah.... hahhaa yo ko dop? kalu yo wajik belanjo

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez